CONTACT
DÉ WERVINGSSPECIALIST
Bel of mail met Michael Boud - oprichter dé Wervingsspecialist
michael@dewervingsspecialist.nl
Of laat jouw naam, e-mail en bericht hier achter en we nemen snel contact met je op.
Ons hoofdkantoor is gevestigd op
Middenweg 85
1098 AG Amsterdam
OVER ONS
Michael Boud
Oprichter dé Wervingsspecialist
Michael Boud is oprichter van dé Wervingsspecialist en heeft sinds 2000 meerdere recruitment labels in de markt gezet waaronder Redactie & Co, Communicatie & Co, creatieven.com, Marketing & Co en pzSearch. In februari 2024 heeft hij deze labels verkocht. Michael is ook oprichter van dé Referral Specialist. Hij weet als geen ander hoe je door oprechte interesse en gastvrijheid een succes maakt van recruitment. Zo helpt hij organisaties al jaren om via hun eigen medewerkers personeel te werven door inzet van slimme referral waarderingsprogramma's.
Maaike Willems
HR matchmaker
Door haar jarenlange ervaring met de werving en selectie van HR professionals, weet Maaike snel te achterhalen wat de organisatie zoekt en hoe daar de best passende persoon bij te vinden.
Ze denkt mee als business partner, is oprecht geïnteresseerd, stelt veel vragen en adviseert over een duurzame inzetbaarheid.
De gesprekken met medewerkers, managers en kandidaten om te achterhalen wat hen motiveert, geeft haar elke keer weer energie.
Guus Maarschalkenweerd
Creatieve matchmaker
Guus heeft een achtergrond in marketing en advertising. Lange tijd in Zuid Afrika gewoond en daar in aanraking gekomen met de wereld van interieur, design & architectuur. Als co-founder van de Amsterdamse design route, is hij continue bezig met het bouwen en onderhouden van een bruisende community.
In 2014 DesignConnector gestart; bruggenbouwer tussen zakelijke en creatieve wereld. Guus is een onafhankelijke verbinder bij uitstek en legt deze tussen creatieve geesten en merkenbouwers. Door middel van consultancy, recruitment en matchmaking.
Nicole van Haelst
Volume wervingsspecialist
Nicole weet als geen ander hoe je talent kan het aantrekken en behouden door het toepassen van data-gedreven talent acquisitie, technologie en digitale oplossingen.
Zij weet zo het verschil te maken als het gaat om het bereiken van de doelgroep, het activeren of juist het warm houden van kandidaten die hun interesse toonden en wellicht niet meteen aan de slag konden. Ambassadeurs maken van kandidaten en de locatie aspecten strategisch inzetten voor het werkgeversmerk.